Stavba a vývoj závodního speciálu

 

No a takhle nějak to začalo:

První auto na závody byl Nissan Patrol K160 2,8 benzin, absolvoval závodní sezónu 2010, poté se stal "dárcem orgánů" pro další auto. Tím je Suzuki Samurai Long. Původně mělo auto zůstat na listech, ale po zralé úvaze bylo veškeré uchycení z nosného rámu odstraněno a začalo se znovu od začátku, tentokráte přestavba na vinuté pružiny. Použité nápravy jsou z Nissan Patrol K160, osazeny 100% uzávěrkou diferenciálu, "zbytečné" části karoserie a drobnosti, jako jsou: topení, světlomety, čalounění... byly odstraněny... Po mnoha a mnoha hodinách vymýšlení, práce a předělávání se podařilo připravit auto, které je schopné konkurovat ostatním posádkám, pohybovat se v extrémním terénu, překonávat nástrahy a záludnosti složitých závodních sekcí. A v neposlední řadě jsme na závěrečném závodě sezóny 2011 vyzkoušeli i odolnost ochranných rámů, které jsme "prověřili" parádním kotrmelcem o cca 420° :-)

 

 

 

Galerii naleznete ZDE

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.